2014. augusztus 11., hétfő

~Ötödik fejezet

 ***********

Reggel korábban keltem mint szoktam. Elhatároztam, hogy elmegyek futni egyet..abba a parkba ahol annó Zaynnel voltam, hátha más is eszembe jut. Ahogy kiléptem a házból megcsapott a hideg szellő..ha úgy vesszük egész kellemes volt. Elkezdtem futni a kitűzött célom felé. Mikor már a park bejáratánál voltam megláttam Louist. A francba..ő lenne az utolsó ember akit látni akartam. Próbáltam úgy elfutni mellette hogy ne vegyen észre, de nem sikerült. Észrevett. Ez az én szerencsém..
- Szia Au. - nézett rám kicsit meglepődötten.
- Őő..szia. Hogy hogy ilyenkor itt?
- Ezt kérdezhetném én is tőled.- vetett rám egy szexy féloldalas mosolyt. Ezzel fogja a halálomat okozni.
- Hát tudod..kell egy kis mozgás. És hát izé..reggel jobb a levegő.- mondtam kicsit zavarodottan.
- Mit szólnál hozzá ha együtt mennénk suliba?
- Jól hangzik. Hol találkozzunk?
- Érted megyek kocsival.
- A barátnődet nem fogja zavarni, hogy egy olyan lányt viszel suliba, akit ő egyáltalán nem bír?
- Igazából nem nagyon érdekel..meg amúgy is összevesztem vele..
- Oh..hát én sajnálom nem akartam...
- Semmi baj, nem tudhattad. Akkor 7:35kor előtted?
- Nekem tökéletes.- mosolyogtam.
- Akkor én megyek is.
- Igen, én is mert ugye el kell még készülnöm meg stb..szia.
- Szia.
A francba. Nem hiszem el, hogy nem tudok normálisan beszélni ha ő a közelembe van. Már nem is érdekelt a park, futottam haza, hogy rendbeszedjem magam. Basszus. Jól kéne hogy kinézzek. Elmentem gyorsan zuhanyozni. Felvettem egy fekete csőnadrágot és egy lila toppot. Begöndörítettem a hajamat. Nem tudom miért izgultam annyira..végül is csak suliba visz nem egy randira. Még álltam a tükör előtt és az utolsó simitásokat végeztem magamon, mire hallottam a duda szót. Itt van. Mély levegő. Leszaladtam a lépcsőn, felkaptam a cipőm és a táskám és már mentem is ki. Megláttam a kocsiját. Matt fekete Honda sötétített ablakokkal. Álom autó. Átmentem a kocsi másik oldalára és beszálltam az anyós ülésre.
- Csini vagy ma Au. - mosolygott és beindította a motort.
- Köszönöm. - pirultam el.
- Figyelj, te vagy az első akinek elmondom, de szakítottam Ashleyvel.
- Hogy hogy? Mi történt?
- Most esett le milyen is igazából. Nem bírom ha szóban vagy bárhogy is bántja a barátaimat..Nekem olyanok vagytok mint a második családom.
- Értem, sajnálom hogy így alakult.
Válaszul csak egy csalódott pillantást láttam ahogy a visszapillantóba nézett és befordult a suli utcájába.
- Légyszives még ne nagyon mond senkinek ezt az egészet..én akarom elmondani mindenkinek.
- Rendben, lakat a számon.
- Amúgy arra gondoltam mit szólnál ha ma elmennénk sétálni vagy hasonló?
- Hát..jól hangzik.- mosolyogtam.
- Remek.- egy puszit nyomott az arcomra és kiszálltunk az autóból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése