2013. július 7., vasárnap

~Második fejezet.

Bevettem a gyógyszert és ittam rá egy pohár vodkát is. Ledőltem az ágyamra és vártam a hatást, miközben azon gondolkoztam, vajon hol rontottam el? Mivel érdemeltem ezt ki? Tettem valami rosszat,amivel magamra haragítottam a sorsomat? Míg ezeken rágódtam éreztem, hogy egyre fáradtabb vagyok. Kezdtem sűrűbben pislogni, míg végül nem nyitottam ki többet a szememet.

**********

Mikor felkeltem már hét ágra sütött a nap. Felöltöztem és lementem reggelit készíteni. A lépcsőn lemenet észrevettem a falon lévő naptárat ami már szeptember közepét mutatta. Hmm.. Ezzel nem törődve mentem tovább. A konyha ajtóhoz érve megcsapott a palacsinta illata. Beléptem.
-Szia kicsim.- köszönt anya mosolyogva.- Darcy vár a nappaliban.
Ki az a Darcy? Miért vár rám és mit keres a nappalinkban?
Kimentem és megláttam egy barna hosszú hajú lányt aki mosolyogva nézett rám.Vékony alkatán megakadt a szemem. Vajon ki lehet ő?
-Szia Aurora.- szólt hozzám vidáman és megölelt.
Az asztalon megláttam egy képet. Róla és rólam készült. Alatta az a felirat volt, hogy: 'A legjobb barátnők' és egy dátum. Ez érdekes. Mi történt? Teljesen össze voltam zavarodva..
-Nekem nincsenek barátaim.- suttogtam és lerogytam a kanapéra.
-Aurora, minden rendben?- kérdezte Darcy.
-Őszintén fogalmam sincsen róla ki vagy.
-A legjobb barátnőd nem emlékszel? Tegnap is itt voltam. A fiúk is itt voltak.
Na álljon meg a menet. Milyen fiúk?
-Milyen fiúkról beszélsz?
-Tudod, Harry, Louis, Zayn, Niall és Liam. A fiúk a suliból. A barátaink.
-Nem tudom miről beszélsz..
-Ez nagyon nem vicces, ne szórakozz már.- mondta szigorú hangnemben, amitől kissé megijedtem.
-Én csak..áh, mindegy..biztos csak fáradt vagyok.- hazudtam.
Fogalmam sincsen ki Ő vagy azok a fiúk akikről beszélt. Próbáltam odafigyelni arra amit mond, de ezek a gondolatok eltereltek és csak üres tekintettel bámultam magam elé. Itt valami nagyon nincsen rendben. Felmentünk a szobámba és beszélgettünk olyan dolgokról, amiről fogalmam sem volt, hogy tudok. Aztán kezdtem azt érezni, hogy ezek ténylegesen megtörténtek. Lehet tényleg csak fáradt vagyok..




Itt is lenne a második fejezet. :) nem valami nagy cucc, de gondoltam azért jobb mint a semmi.. AD.xx







3 megjegyzés:

  1. Meghalol Tomlinson!:pp♥
    úgy éljek, ha holnap nem hozod a részt.. megütlek!:"D tudom hol laksz!!
    Amúgy... KI az a Darcy?O.o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Majd kiderül :) én is tudom hol laksz, majd meglátogatlak Horan :p <3

      Törlés